This is the first post with an English Translation. I don't translate word for word, but the meaning is more or less the same. Up there, I wrote that I was really lazy in the last weeks with renew the blog and that I needed the official permission from the principal for taking pictures in school.
Am erschte Tag nach de Akunft simmer ja bekanntlich go d Niagara Fäll aluege. S isch wirklich extrem beeindruckend gsi.
On the first after my arrival in Canada, I went with the other exchange students to the Niagara Falls (you pronounce that in extremely weird way). It was really impressive.
Be de Niagara Fäll heds recht vill freilaufendi und ned wirklich ängstlichi Eichhörnli gha. Die hend eim sogar us de Hand gfresse.
This squirrel I saw in the park next to the Niagara Falls. There are some of this squirrel and they even feed from your hand.
Am nächste Tag hemmer en Stadtrundfahrt in Toronto gmacht. Es wär eigentlich ganz guet gsi, aber leider isches öppe 32° heiss gsi. Also recht vill z heiss gsi.
On the next day, we had a Sightseeing-Tour through Toronto. It's a really nice city, but it was nearly 32°, so I couldn't really enjoy the tour.
Zersch mal de CN-Tower vo unde.
Of course, the CN-Tower was part of the Sightseeing.
Denn im CN-Tower. Da het mer wirklich en extrem gueti Ussicht über die ganz Stadt. Ich ben no nie ufemene so grosse Turm gsi, also isch das recht iidrücklich gsi für mich.
We were also in the CN-Tower. We had a very good view up there. I wasn't on a such a big tower before, so it was quite impressive.
De Glassfloor. Recht en Adrenalinschub gah det droff. Beängstigend dezue, das wemer druf umehüpft, s Glass au no vibriert.
The Glassfloor. A really good idea. When you jump on the glass it vibrates, that was quite scary.
Das isch s Huus vo minere Gastfamilie. S gsehd recht riesig us weg de drü Garage, aber in fact isches ned soo gross. Chli grösser als dihei, aber ned wirklich.
The House of my host family. It seems to be very large, but without the garages, it's just slightly bigger than at home.
Das isch de chlini Garte vo minere Gastfamilie.
The garden of my host family.
Das isch de Tache, de Hund vo minere Gastfamilie. Er isch scho recht alt, aber er isch meistens recht en nette und ruhige. Nur mängisch dued er halt de Wind abbelle oder so.
This is Tache, the dog of my host family. He is already quite old, but he is a nice and quite little dog.
Overview over the area around Collingwood. The translation is mainly for the Canadian people, so I don't have to explain more.
Jetzt chömemer zu de Schuel. Wie ich scho erwähnt han, han ich extra en Bewilligung vom Principal brucht zum da döffe Föteli z mache. Das obe isch d Igangshalle vo de Schuel. Graduus isch grad d Cafeteria. D Schuel hed meh oder weniger 900 Schüeler. S System isch wie beschriebe andersch und chli gwöhnigsbedürftig.
Again, I don't have to describe a lot in english, because the most of my english-speaken readers know this school. I'm getting used to the new system here and I began to like it.
D Cafeteria. Die hend da recht luschtigi Tisch-Bänk. Mit eim chline griff chamer d Tisch zu Bänk umfunktioniere. Recht mulitfunktional.
The cafeteria, as you may know.
D Locker in amerikanisch-typischen Ugseh. D Locker funktioniered recht komisch und meh brucht training zum die rechtig z bediene, aber nach gli vier wuche han ich mich dra gwöhnt.
The typical lockers for north-american schools. In Switzerland we don't have this kind of lockers. The lock is a little bit curious to handle with it. But after nearly four weeks I can handle it.
D Portable Class Rooms usserhalb vom Schuelhuus. Komischi Idee für d Schüeler unterzbringe, vorallem wegs ned nur en Überganslösig isch. Aber, naja, es funktioniert, also wieso ändere.
The portable class rooms. Another things I had to get used to it. I find it a little bit weird for a long-time solution. But it works, so why change it.
De "Space-Bus" wie s d Schüeler da nenned. De gsehd aber nur vo usse modern us, inne dra ischer ned andersch als jede andere Bus.
The students said to me that they call this bus "Space-Bus". Yeah, it's not a typical School Bus, but it's not that futuristical.
So, Ende der Fotoschau. Ich bin sehr schlecht im regelmässig Föteli mache, also sorry, dass ich niened uf de Bilder bin und s generell recht wenig Bilder sind. Aber die wo mich kenned, wüssed das ich ned gern uf Bilder bin.
So, I'm finished. I'm on none of all the pictures. I don't like to take pictures and I don't like to be on them. Don't expect me to take more photos in the future. I would be urged to do that.
S Lebe da lauft, s meischte wird scho langsam zum Alltag. Murn ghads zum erschte Usflug mit YES Canada, de Organisation da in Kanada. Mit andere Uustuschschüeler ghads is Camp Kandalore. Wird sicher luschtig. Wenn er mal meh wend erfahre, wie s mier ghad, söll sich doch bitte Skype zue tue, so dass mer Skype chönd. Schribe gahd emmer so lang, und ich rede lieber.
So, the live is going on and it gets everday life more and more. Tomorrow I'm going on an trip with other exchange students to Camp Kandalore. This will be fun hopefully.
















Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen